Site ahoy!

Ik was hem al bijna vergeten, maar nu een potentiële klant me om voorbeelden van recente webteksten vraagt, doemt hij ineens weer aan mijn mentale horizon: de website die ik voor NetWinst volschreef, en dan weer voor hun klant Statenjacht de Utrecht.

Best een aardig voorbeeld, als je ziet hoe erg ik mijn best heb gedaan om overal genoeg van de juiste trefwoorden te vermelden. Soms een beetje té, naar mijn smaak, maar de klant had drie strakke targets gesteld: Google, Google en Google. Nou ja, en terecht, want in de woelige wateren van de markt rond bedrijfsuitjes, evenementen, bruiloftsfeesten, recepties en vergaderingen moet je met zwaar geschut komen wil je het lek boven houden. (oef, wat een nautische metaforen allemaal weer, alsof het niks kost).

Enfin, de teksten vielen goed en ze staan zo op het eerste gezicht nog steeds tamelijk onverminkt online. Dus mij hoor je niet klagen. Met de vindbaarheid is het nog een beetje worstelen, zo te zien. Vandaar nog maar eens deze extra ondersteuning: voor zeilarrangementen, bedrijfsuitjes, een bijzondere vergaderlocatie of een bruiloft of receptie beveelt Krek. van harte aan: Statenjacht de Utrecht.